Pri poskytovaní našich služieb nám pomáhajú súbory cookie. Využívaním tohto webu s ich používaním súhlasíte. Ďalšie informácie Rozumiem

Časté otázky

Ako nakúpim v tomto obchode?

S realizáciou objednávky vám pomôže náš Sprievodca nákupom.

Aké sú možnosti dopravy a platby?

Informácie na túto tému sa dozviete tu: Platba, Dodacia lehota a doprava.

Keď si dnes objednám, kedy mi zásielka dorazí?

Tovar, ktorý je možné vložiť do košíka, je na sklade. Po Českej republike trvá dodanie spravidla do 2 pracovných dní od objednania, na Slovensko do 3 pracovných dní. Všetky objednávky spracovávame nasledujúci pracovný deň (vrátane prípadných krajčírskych úprav) a odovzdávame prepravcovi. Ďalší pracovný deň je vám zásielka doručovaná. Príklad: Ak objednáte v pondelok, zásielka bude doručená v stredu. Viac informácií…

Ako spoznám, že ste prijali objednávku?

Na váš e-mail, ktorý ste uviedli v objednávkovom formulári, príde automaticky po ukončení nákupu potvrdenia vašej objednávky.

Objednávku som odoslal, ale potvrdenie na e-mail nedorazilo.

Dôvodov môže byť niekoľko:

- Môže byť zaplnená schránka a prijatie nových e-mailov nie je možné – skúste vymazať staré e-maily.

- V zadanom e-maile mohol byť preklep – potvrdenie vám nedorazí, pre overenie nás môžete kontaktovať (e-mail: obchod@matejovsky-textil.cz, alebo na tel.: +420 481 621 261).

- Potvrdenie objednávky bolo označené poštovým klientom ako SPAM – skúste sa pozrieť do spamovej zložky.

- Objednávka nebola riadne odoslaná, pre istotu nás môžete kontaktovať.

Ako spoznám, že ste odoslali tovar?

Na váš e-mail odošleme správu o odovzdaní zásielky prepravcovi, kde je uvedené jej číslo a odkaz, kde môžete pohyb zásielky sledovať.

Ak si objednám posteľnú bielizeň nad 1 000,– Kč, nebudem skutočne platiť žiadne poštovné?

Áno, v prípade dopravcu PPL a pri objednávke nad 1 000,– Kč sa vám na faktúre objaví nulová položka za dopravu. Pozor, doprava zadarmo sa nevzťahuje na Českú poštu! Ďalej sa akcia na poštovné netýka tovaru v akcii 1 + 1 zadarmo.

Zasielate aj na Slovensko?

Áno, postup je rovnaký ako pre objednávku v rámci ČR, iba dodacia lehota je o deň dlhšia. Zásielka je doručená spravidla do 3 pracovných dní od objednania. Poplatok za dobierku sa na Slovensku platí v eurách. Viac informácií…

Aký je rozdiel medzi ponúkanými materiálmi? Je posteľná bielizeň kvalitná?

Všetky informácie nájdete tu: Informácie o materiáloch, Kvalita výrobkov, Certifikáty, Slovníček pojmov

Ako funguje akcia 1 + 1?

V rámci stránky AKCIA 1 + 1 ZADARMO (ak je aktívna) medzi sebou môžete kombinovať akékoľvek materiály, vzory a rozmery – voľba je len na vás (akciová položka je vždy označená zlatou ikonkou akcia 1 + 1 zadarmo pred tlačidlom kúpiť). Do košíka je potrebné vložiť aj druhý kus posteľnej bielizne. V objednávke vám potom bude odpočítaná vždy lacnejšia položka z nákupu (napr. pri nákupe 1 ks bavlneného saténu a 1 ks bavlny deluxe odpočítaná bude cena za lacnejšiu bavlnu deluxe).

Dôležitou podmienkou akcie 1 + 1 je nákup prestieradla/-diel v min. hodnote 400 Kč ku každému páru posteľnej bielizne (sami si môžete vybrať farbu, materiál a rozmer, ktorý vám vyhovuje). Na akciový nákup sa nevzťahuje poštovné zadarmo.

Čo robiť, keď potrebujem upraviť rozmery posteľnej bielizne?

Posteľnú bielizeň upravujeme zadarmo (vždy iba zmenšujeme). Napíšte nám do poznámky v objednávke rozmer, ktorý potrebujete. Pri klientskych úpravách sa dodacia lehota nepredlžuje, krajčírky u nás pracujú rýchlo.

V prípade, že si budete priať úpravu francúzskeho rozmeru, je umiestnenie zipsu podľa štandardných zvyklostí. Ak máte konkrétnu požiadavku na umiestnenie zipsu, oznámte nám ju.

Obliečky na anatomické vankúše ani iné výrobky z našej ponuky, bohužiaľ, na želanie neupravujeme.

Ako vybrať správny rozmer prestieradlá?

Napríklad na matrac veľkosti 180/200 cm je určené napínacie prestieradlo v rozmere 180/200 cm. Najmenší rozmer napínacieho prestieradla na jednolôžko je 100/200 cm, dobre však sedí aj na matrac široký 80 alebo 90 cm. Pri prestieradlách z hladkej bavlny (klasické prestieradlá) sú k dispozícii len dva rozmery, jednolôžkový a dvojlôžkový.

Vybral/a som si na vašich stránkach dezén, ale nie je pri ňom v ponuke môj rozmer. Môžem si ho napriek tomu objednať?

Pokiaľ na uvedenej stránke nie je vami požadovaný rozmer, tak si ho, bohužiaľ, objednať nemôžete, pretože nie je na sklade (nevyrába sa alebo je vypredaný). Dodržujeme pravidlo, že všetko, čo je na sklade, je uvedené v ponuke.

Pri posteľnej bielizni sú na fotografii zobrazené dva rôzne vankúše. Ktorý dostanem pri objednaní?

Pri všetkých vyobrazených vankúšoch ide vždy o prednú a zadnú stranu vankúša.

Ako mám postupovať pri výmene, reklamácii alebo vrátení tovaru?

Všetky informácie na túto tému nájdete na tejto stránke.

Ako sa mám starať o tovar kúpený u vás?

Každý výrobok je opatrený informáciami o údržbe na nášivkách a tiež na obale. Pokyny na údržbu sú uvedené priamo v popise produktu alebo tu: Ako sa starať o naše výrobky

Nenašli ste tu odpoveď?

Ak ste tu nenašli odpoveď na vaše otázky, neváhajte sa na nás obrátiť na našom online chate alebo na:

E-mail: obchod@matejovsky-textil.cz

Zákaznícka linka: +420 481 621 261 (PO – PI, 8.00 – 16.00)

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku.
Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.