Pri poskytovaní našich služieb nám pomáhajú súbory cookie. Využívaním tohto webu s ich používaním súhlasíte. Ďalšie informácie Rozumiem

Reklamácia, výmena a vrátenie tovaru

Otázky a informácie týkajúce sa reklamácie, výmeny či vrátenia tovaru smerujte na reklamace@matejovsky-textil.cz. Všetky zásielky, ktoré k nám dorazia, sú zadané do systému, o čom je vám automaticky odoslaný informačný e-mail. O vybavení zásielky ste ďalej informovaní pracovníkom zákazníckeho servisu, a to e-mailom alebo telefonicky. Kompletné informácie na túto tému nájdete v obchodných podmienkach.

Výmena tovaru

(Tieto informácie sa týkajú výmeny tovaru na prianie zákazníka, napr. z dôvodu zle zvoleného rozmeru, farby a pod.)

Vymeniť možno iba nepoužitý a nevypratý tovar v pôvodnom balení, a to najneskôr do 30 dní od kúpy tovaru. Stačí ho obvyklým spôsobom zaslať na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily. Do zásielky priložte informáciu o tom, aký tovar zasielate a za čo má byť vymenený. Nezabudnite uviesť kontaktné údaje vrátane telefónneho čísla, v ideálnom prípade priložte kópiu faktúry. Výmena tovaru je možná len za položky uvedené v internetovej ponuke (na sklade)! Pred odoslaním zásielky preto skontrolujte, či je vami požadovaný produkt ponúkaný. Nemusíte sa viazať na pôvodnú výšku objednávky, prípadný doplatok uhradíte formou dobierky, v opačnom prípade do zásielky priložte číslo účtu, na ktorý má byť zaslaný preplatok. Len čo vašu zásielku dostaneme a zadáme do systému, zašleme vám informačný e-mail.

V tomto prípade hradí náklady na dopravu zákazník. Tovar na výmenu neposielajte na dobierku!Na stiahnutie: Formulár pre výmenu tovaru

Vrátenie tovaru (Odstúpenie od kúpnej zmluvy)

Vrátiť možno iba nepoužitý a nevypratý tovar v pôvodnom balení, a to najneskôr do 30 dní od kúpy tovaru. Tovar zašlite klasickým balíkom na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily (štandardná zákonná lehota 14 dní). Do zásielky priložte informáciu o tom, aký tovar zasielate, uveďte kontaktné údaje vrátane telefónneho čísla a nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu (faktúry). Len čo vašu zásielku dostaneme a zadáme do systému, zašleme vám informačný e-mail. Tovar neposielajte na dobierku! Kompletné informácie na odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete v obchodných podmienkach (bod č. 7).

Na stiahnutie: Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy

Reklamácia

Tovar na reklamáciu zašlite klasickým balíkom na adresu Vladimíra Komárka 606, 513 01 Semily. Do zásielky priložte informáciu o tom, aký tovar zasielate, a uveďte, z akého dôvodu tovar reklamujete. Nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu (faktúry). Len čo vašu zásielku dostaneme a zadáme do systému, zašleme vám informačný e-mail. Tovar na reklamáciu nezasielajte na dobierku! Na stiahnutie: Formulár na reklamáciu tovaru

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku.
Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.