Pri poskytovaní našich služieb nám pomáhajú súbory cookie. Využívaním tohto webu s ich používaním súhlasíte. Ďalšie informácie Rozumiem

Spracovanie objednávky

V tejto sekcii je vysvetlený postup a spracovanie objednávky podľa zvolenej platobnej metódy. Dozviete sa tiež, ako zabezpečiť osobný odber v predajni, ako vytvoriť objednávku do zahraničia alebo ako zmeniť alebo zrušiť objednávku. Kompletné informácie na túto tému nájdete v obchodných podmienkach.

- Objednávka platená dobierkou alebo online platobnou metódou

- Objednávka platená klasickým bankovým prevodom

- Osobné vyzdvihnutie v predajni

- Objednávka na Slovensko

- Objednávka do zahraničia (EÚ)

- Zmena/zrušenie objednávky

- Klientske úpravy posteľnej bielizne

Objednávka platená dobierkou alebo online platobnou metódou (platí pre ČR)

Len čo dostaneme vašu objednávku, automaticky vám na uvedenú e-mailovú adresu zašleme potvrdenie. Hneď na druhý pracovný deň od objednania vašu objednávku spracujeme aj vrátane prípadnej krajčírskej úpravy, zabalíme, odovzdáme dopravcovi a vy od nás dostanete e-mail s číslom zásielky a odkazom na jej sledovanie (viac o sledovaní zásielky). Potom od prepravcu dostanete ešte automatický e-mail o prevzatí zásielky (resp. jej zadaní do systému prepravnej spoločnosti). Nasledujúci pracovný deň vás bude vodič prepravnej spoločnosti kontaktovať na vami uvedené telefónne číslo. (Viac o doprave)

Ak objednáte:

- v pondelok, zásielka bude doručená v stredu

- v utorok, zásielka bude doručená vo štvrtok

- v stredu, zásielka bude doručená v piatok

- vo štvrtok, zásielka bude doručená v pondelok

- v piatok alebo počas víkendu, zásielka bude doručená v utorok

UPOZORNENIE! Uvedené termíny sa nevzťahujú na štátne sviatky. V období vianočných sviatkov sa čas expedície môže líšiť, aktuálne informácie vám budú vždy spresnené v potvrdení o objednávke!

Ak nedostanete automatické potvrdenie objednávky, pravdepodobne:

- ste chybne zadali e-mailovú adresu (pre istotu nás môžete kontaktovať)

- ak máte zaplnenú schránku a prijatie nových e-mailov nie je možné (zmažte staré správy)

- bolo potvrdenie objednávky označené poštovým klientom ako SPAM (pozrite sa do spamovej zložky)

- objednávka nebola riadne odoslaná (pre istotu nás môžete kontaktovať)

 

Objednávka platená klasickým bankovým prevodom (platí pre ČR)

Len čo dostaneme vašu objednávku, rezervujeme vami vybraný tovar a automaticky vám na uvedenú e-mailovú adresu zašleme potvrdenie o objednávke, ktorého súčasťou sú aj platobné údaje. Najneskôr na druhý pracovný deň od pripísania platby na náš účet vašu objednávku spracujeme aj vrátane prípadnej krajčírskej úpravy, zabalíme, odovzdáme dopravcovi a vy od nás dostanete e-mail s číslom zásielky a odkazom na jej sledovanie (viac o sledovaní zásielky). Potom od prepravcu dostanete ešte automatický e-mail o prevzatí zásielky (resp. jej zadaní do systému prepravnej spoločnosti). Nasledujúci pracovný deň vás bude vodič prepravnej spoločnosti kontaktovať na vami uvedené telefónne číslo (Viac o doprave). Dodacia lehota v tomto prípade závisí od toho, ako rýchlo banka vašu platbu spracuje. Ak nie je suma uhradená do 7 dní, objednávka je stornovaná.

Osobné vyzdvihnutie v predajni

V prípade osobného odberu neobjednávajte cez internetový obchod. Stačí iba na adresu objednavky@matejovsky-textil.cz zaslať zoznam tovaru a uviesť dátum a hodinu, na ktorú má byť pripravený. Tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou priamo v podnikovej predajni v Semiloch (Tyršova 356, 513 01 Semily)

UPOZORNENIE! Tovar je možné vyzdvihnúť tiež v sídle firmy, kde je však možná len platba v hotovosti!

Objednávka na Slovensko

Pre objednávku na Slovensko platí rovnaký postup ako pre objednávku v rámci SR (zvoľte prepravnú spoločnosť DHL). Len dodacia lehota je o 1 pracovný deň dlhšia (z dôvodu odovzdania zásielky medzi dopravcom v ČR a DHL na Slovensku). Vodič na Slovensku vyberá poplatok za dobierku v eurách.

Objednávka do zahraničia (EÚ)

Pre objednávku do zahraničia platí rovnaký postup ako pre objednávku v rámci ČR. Objednajte bežným spôsobom a vyberte dopravu DHL do príslušnej krajiny EÚ (okrem Cypru, Malty a niektorých ostrovných častí Grécka), pri výbere dopravy sa zobrazí aj jej cena. Pri objednávkach do zahraničia je možná iba platba klasickým bankovým prevodom alebo platobnou kartou online. Vašu zásielku odovzdáme dopravcovi nasledujúci pracovný deň po prijatí platby. Čas dodania závisí od možností prepravnej spoločnosti.

Zmena/zrušenie objednávky

Pokiaľ chcete akokoľvek zmeniť alebo zrušiť objednávku, urobte tak odpoveďou na potvrdenie o objednávke, ktoré ihneď po nákupe dostanete na zadanú e-mailovú adresu. Vzhľadom na rýchlu expedíciu je potrebné zmeny hlásiť čo najskôr, najneskôr do 9.00 nasledujúceho pracovného dňa od objednania. Ak je objednávka vyexpedovaná a odovzdaná dopravcovi, nemožno už zmenu ani zrušenie vykonať.

Klientske úpravy posteľnej bielizne

Ku každej objednávke ponúkame úpravu posteľnej bielizne zadarmo (možné je iba zmenšenie). Stačí požadovaný rozmer napísať do poznámky k objednávke a my sa už o všetko postaráme. Úpravy nemajú vplyv na dodaciu lehotu, robíme ich hneď na druhý pracovný deň od objednania. Možno upraviť tak obliečku na paplón, ako aj na vankúš. UPOZORNENIE! Úpravy obliečok na anatomické vankúše, ďalej úpravy napínacích prestieradiel, prikrývok a dekoračných závesov nerobíme.

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku.
Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.